‡mitalicao
أهلا وسهلا بك في منتديات اصدقاء سوريا ، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتديات اصدقاء سوريا , يشرفنا أن تقوم <a href="http://syriafrinds.yoo7.com/register"><strong>بالتسجيل بالضغط هنا</strong></a> إذا رغبت بالمشاركة في منتديات اصدقاء سوريا ، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة اقسام منتديات اصدقاء سوريا.<br>
‡mitalicao
أهلا وسهلا بك في منتديات اصدقاء سوريا ، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتديات اصدقاء سوريا , يشرفنا أن تقوم <a href="http://syriafrinds.yoo7.com/register"><strong>بالتسجيل بالضغط هنا</strong></a> إذا رغبت بالمشاركة في منتديات اصدقاء سوريا ، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة اقسام منتديات اصدقاء سوريا.<br>
‡mitalicao
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اصدقاء سوريا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
الحب الحقيقى نادر و الصداقة الحقيقية أندر 
الحب الحقيقي لا يموت في قلوب الصادقينيارب تعجبكم ومستنى الردود Moz-screenshot-1يارب تعجبكم ومستنى الردود Moz-screenshot

يارب تعجبكم ومستنى الردود

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

يارب تعجبكم ومستنى الردود Empty
مُساهمةموضوع: يارب تعجبكم ومستنى الردود   يارب تعجبكم ومستنى الردود Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 21, 2011 1:06 pm

كل حاجه تيجى منك هى فى الاخر هديه يعنى تبعد مهما تبعد انت قلبك اصله ليا وان بعدت عنى شويه ببقى عارف انك خايف من حبك عليا.
فى حاجه جوايا نفسى حبيبى اقولهالك حاولت كتير اعرفك وانت مش واخد بالك.
لما كنت حبيبى كنت بخاف عليك وكنت مسلمك قلبى بين ايديك كنت عايش عمرى كله بس ليك لكن كل ده طلع فى الاخر خساره فيك.
لو كنت بتتقل عليا علشان تسهر عنيا ما تسيبك من الحركات ديا انا عارف ان عنيك عليا وملكش غيرى فى الدنيا ديا.
مش عارف اخلى قلبى ميفكرش فيك دا من يوم ما شافك وهو دايب من نظرة عنيك مترحمه من العذاب الله يخليك.
من اول ما شفت عيونك وانا بقيت مجنونك ونفسى كل يوم اشوك قبل ما عينك تغطيها رموشك.
إنت فاكر ان قلبى ناسيك لا دا بيموت فيك وفاكرك مش ناسيك بس بيتقل عليك من كتر حبه فيك.
أنا كنت فاكر ان عمرى مش هحب ولما شفتك انا قلبى عرفنى معنى الحب ولقيت حبك شىء غالى خلانى طاير فى العالى وعمرى ما هشيلك من بالى.
من كتر حبى فيك وشوقى وجنونى نسيت كيف اطوى رموشى على قلبى ولا على عيونى.
Admin
الــمـ الـــ♥ـــام ــديــر
Admin

يارب تعجبكم ومستنى الردود Empty
مُساهمةموضوع: رد: يارب تعجبكم ومستنى الردود   يارب تعجبكم ومستنى الردود Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 21, 2011 1:42 pm

مشككوووووور على هذا الموضوع الروووووعة سلمت يداك تقبل مروري
https://mitalica.yoo7.com

يارب تعجبكم ومستنى الردود
صفحة 1 من اصل 1